piątek, 30 października 2015

Wake up... time to die! [23]






~Z perspektywy Duffa~

  
         Kręciłem się po szpitalnym korytarzu przybity, wściekły i cholernie śpiący zarazem. Dzisiejsza noc była zdecydowanie jedną z najbardziej męczących i najgorszych nocy, jakie kiedykolwiek przeżyłem.
Ale tak naprawdę nie był to wynik tułania się po komisariacie i składania zeznań na policji, tłumaczenia każdemu co się wydarzyło czy ciągłego koczowania pod salą, w której znajdowała się moja przyjaciółka.
Najbardziej męczył mnie widok, który stale pojawiał się przed moimi oczami.
Byłem na siebie wściekły, że nie wróciłem do domu chociaż parę jebanych minut wcześniej. Byłem wściekły, że nikt wtedy nie wrócił! Byłem wściekły na Hudsona za jego naiwność i nieodpowiedzialność. Właściwie to byłem wściekły na nas, bo ufaliśmy zbyt wielu ludziom. Wystarczy, że ktoś się nam podlizał, postawił flaszkę i już stawał się naszym przyjacielem. To było chore zachowanie godne zwykłych pijaków. 
Ale mimo wszystko tylko ja tu stałem.
Slash i reszta byli zbyt nawaleni, więc wyrzucono ich ze szpitala. I dobrze, bo nie miałem ochoty spoglądać teraz gitarzyście w oczy.
I nie, nie chodziło tu tylko o żal, jaki do niego miałem, że sprowadził do domu jakiegoś chłopaka z ulicy, że nie upilnował swojej dziewczyny, że zamiast zainteresować się jej stanem wolał wykrzykiwać na cały budynek 'odetnę temu chujowi jaja!'. Nie mógłbym na niego spojrzeć, bo go okłamałem i nie wiedziałem tak do końca czy w ogóle wyznam mu prawdę.
  - Do niczego nie doszło, zdążyłem. - Sprzedałem im taką wersję. Im, czyli chłopakom. Na policji powiedziałem rzecz jasna całą prawdę. Co i tak przyszło mi z cholernym trudem, bo słowa ledwo przechodziły mi przez gardło.
Miałem ochotę coś porządnie rozwalić.
Gdyby nie fakt, że wróciłem do Hell House z kumplem, który odciągnął mnie od tego zboczeńca i zadzwonił po gliny, on już by dawno nie żył. Udusiłbym go gołymi rękami bez żadnych jebanych skrupułów.
Ten chuj ją brutalnie posuwał.
A ona... Ona była taka bezwładna, bezbronna...
  - Kurwa mać! - Wydarłem się i kopnąłem w krzesełko stojące pod ścianą, doszczętnie je przy tym niszcząc.
Tak, mnie też stąd wyrzucili.





Następnego dnia...


   
   
      Przed południem obudził nas dźwięk telefonu. Podniosłem słuchawkę i usłyszawszy dobre wieści, odetchnąłem z ulgą.
  - Wybudziła się - rzuciłem do chłopaków, którzy podniósłszy swoje skacowane głowy, zerkali na mnie pytająco.
  - Jedziemy - odparł stanowczo Slash i wstał gwałtownie z podłogi, na której to spędził noc. Widziałem jak marszczy ostro brwi odczuwając zapewne skutki wczorajszej popijawy, ale nawet nie ważył się jęknąć. Gdyby zaczął teraz marudzić, uderzyłbym go po prostu z pięści w twarz.
     Do szpitala jechaliśmy w zupełnej ciszy. Nikt najwyraźniej nie miał odwagi się odezwać. I naprawdę nie wiem kto czuł się gorzej. Ja czy Hudson. Przypuszczałem, że jednak, kurwa, ja.
Na miejscu nie spotkały nas o dziwo żadne nieprzyjemności ze strony lekarza czy pielęgniarek. Och, no może jedynie złowrogie spojrzenia tych, którzy w nocy zdążyli już nas nieco poznać i byli zmuszeni wzywać ochronę. To było tak czy siak teraz najmniej istotne. Zbyt wiele osób miało o nas krytyczne zdanie, żebyśmy mieli się tym przejmować.
      Do sali mogła wejść naturalnie tylko jedna osoba. Jakie było moje zdziwienie, kiedy gitarzysta z wyraźnym zmieszaniem malującym się na twarzy kiwnął głową na mnie.
  - Ja? Ja mam wejść? - Wytrzeszczyłem oczy i wskazałem na siebie palcem.
  - Jestem tchórzem. Nie dam rady wejść pierwszy - wymamrotał wyraźnie strapiony.
Okej, powiedzmy, że byłem w stanie go zrozumieć. Tylko do chuja! Sam też byłem pod tym względem niezłym tchórzem. To była okropnie delikatna sprawa. I uważałem, że pierwszą osobą, która powinna z nią pogadać była jej przyjaciółka. Ta jednak nie miała prawa tu być, bo od praktycznie dwóch tygodni nie mieliśmy ani z nią, ani z Rudym żadnego kontaktu, co powoli wyprowadzało mnie z równowagi. Nie tylko mnie zresztą. Może szanowny pan wokalista zapomniał, ale był członkiem zespołu, który musiał wydać w końcu jakąś płytę.
Nagrałem im się jednak na pocztę głosową i miałem nadzieję, że możliwie szybko odsłuchają moją wiadomość. Poprzednia co prawda nie spotkała się z żadną odpowiedzią, ale tu jednak chodziło o coś poważnego, nie?
  - Dobra... Wejdę - mruknąłem po parunastu sekundach ciszy i niepewnym ruchem nacisnąłem na klamkę. Drzwi zaskrzypiały cicho, a ja wsunąłem się powoli do środka, z powrotem je za sobą zamykając.
Kiedy odwróciłem się do szatynki, od razu rzuciła mi się w oczy jej kamienna twarz. Przełknąłem głośno ślinę i podszedłszy do niej, chwyciłem ją za dłoń.
  - Jak się czujesz? - Wychrypiałem klękając przy jej łóżku.
  - A jak może się czuć zgwałcona dziewczyna? - Odpowiedziała z ironią. - Jakkolwiek głupio to zabrzmi cieszę się, że niczego nie pamiętam. Mam w głowie kompletną pustkę. Gdyby lekarz mi nie powiedział, ja... Nie wiedziałabym co się stało. - Wzruszyła delikatnie ramionami i wbiła wzrok w bliżej nieokreślony punkt.
  - On już siedzi - wydukałem. Nie miałem pomysłu co innego mógłbym powiedzieć. Czułem się okropnie niekomfortowo.
  - Kto... Kto mnie znalazł? - Spytała jakby zawstydzona i zacisnęła nerwowo szczękę.
  - Ja. - Odchrząknąłem. Szatynka od razu puściła moją dłoń i odwróciła głowę w przeciwnym kierunku. - Cam...
  - Wolałabym, żebyś wyszedł. - Zaczęła płaczliwym tonem.
 - Dobrze, wyjdę, ale wiedz, że nie musisz... Że nie możesz się tego wstydzić, to...
  - Ale mimo wszystko się wstydzę. Zobaczyłeś nas jak... Jak on już...? - jej ciało zaczęło niebezpiecznie drżeć.
  - Jak był w trakcie... Chciałem kurwa zabić skurwiela! 
 - Wyjdź - wyszlochała i odwróciwszy się do mnie tyłem zakryła się kołdrą po sam czubek głowy.
  - Cam...
  - Wyjdź...
  - Chcę żebyś wiedziała, że nie powiedziałem tego Slashowi. On myśli, że przyszedłem w porę, ja... - dukałem jak kretyn. - Ja nie byłem w stanie mu tego powiedzieć...
Nie czekając na jej odpowiedź, na którą i tak się raczej nie zapowiadało, wyszedłem z sali.
  - I jak? - Saul momentalnie do mnie doskoczył. - Jak ona się czuje?
Machnąłem tylko ręką i nic nie mówiąc zszedłem na dół. Musiałem napić się mocnej kawy, ale przede wszystkim zapalić. Z tą myślą ruszyłem na zewnątrz.
Wyciągnąłem z kieszeni ramoneski to, co miałem wyciągnąć i chwilę potem stałem oparty o ścianę budynku zaciągając się co trochę dymem.
Gdy byłem w trakcie sięgania po drugą już fajkę, coś, a raczej ktoś, przykuł moją uwagę. Aż przetarłem oczy, bo oto proszę państwa w moją stronę szła wielmożna parka! No któż by się spodziewał!
Wkrótce oni także mnie dostrzegli i automatycznie przyspieszyli kroku.
Kiedy znaleźli się blisko mnie, mogłem dokładniej im się przyjrzeć. Wyglądali... dziwnie. Zaniedbani, bladzi, wychudzeni.
Nie, okej. Wyglądali po prostu jak menele.
  - Wybudziła się?
  - A może jakieś cześć?
 - Duff, pytam poważnie, wybudziła się? - W głosie Julie poza przejęciem dało się jednak słyszeć niechęć do mojej osoby. I nie byłem w stanie tego kompletnie zrozumieć. Doskonale wiedziała, że się martwiłem. Przecież logicznym było, że miałem prawo mieć pewne przeczucia co do Axla. Najwidoczniej nic złego się nie działo, ale czy to oznacza, że nie mogli dać żadnej oznaki życia? Egoistyczne, kurwa, podejście. W tym byli oboje znakomici.
  - Tak, wybudziła. A można wiedzieć gdzie byliście?
 - Na wakacjach - odparła wyraźnie drwiącym tonem i zerknęła porozumiewawczo na Rudego, który również nie ukrywał rozbawienia. Huh, dlaczego tylko mnie to nie bawi? Może mam jakieś inne poczucie humoru? A może ktoś tu próbuje zrobić ze mnie idiotę?
  - Źle wyglądasz - rzuciłem mierząc blondynkę wzrokiem.
  - Dzięki.
 - Mówię to z troski. - Starałem się nie brzmieć złowrogo, co zaczynało być coraz trudniejszym zadaniem. Ta dwójka zaczęła mnie już ostro wkurwiać.
 - Troski to chyba wymaga Camille. Także łaskawie się przesuń - warknęła i zahaczając ramieniem o mój bark, weszła do środka. Mój wzrok powędrował więc na Rose'a, który... Był spocony jak świnia.
  - Heroina, tak?
Nie musiał odpowiadać.
  - Już z tym kończymy. - Odchrząknął i również odpalił fajkę.
  - To był twój pomysł?
 - Kurwa, Duff, jesteśmy dorosłymi ludźmi - prychnął wywracając oczami. - I właściwie o co ci tak naprawdę chodzi? Bo już ostatnio miałeś kurwa do mnie jakieś wąty.
  - Bo źle ją moim zdaniem traktujesz - wycedziłem. Axl wypuścił dym z buzi i spojrzał na mnie jakby niepewnie.
  - Nie wydaje mi się. Zresztą jakbym ją źle traktował to chyba by już ze mną nie była, hm? 
  - Może ktoś wykorzystuje jej słabości i próbuje nią manipulować?
 - Odpierdol się - fuknął i idąc śladami swojej dziewczyny, pociągnął mnie z bara, po czym wszedł do środka.
Niech się pieprzą.






~*~

5 dni proszę państwa! Nie tydzień, nie dwa tygodnie, nie miesiąc. 5 dni, ha.
Chyba wena powraca.
Komentujcie :)


Buzi!




10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy, w sumie jak zawsze ^-^
    Jestem bardzo ciekawa co się stanie dalej i juz nie mogę się doczekać następnego, pozdrowionka c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę w powiadomienia - myślę "niemożliwe". A jednak i kocham cię za to, czekam (jak zwykle zresztą) na następny. Mam nadzieję, że wena już więcej cię nie opuści, bo miesiąc wyczekiwania to tortura. Anyway, weny, chęci, czasu i innych równie potrzebnych rzeczy❤️ ~~ psychopatka Maja

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozwolisz, że skomentuję tutaj ostatni i ten rozdział.
    Martwi mnie, że Julie ćpa. Martwi mnie to, że znowu pogodziła się z Axlem, chociaż Rudy na to nie zasługiwał w najmniejszym stopniu. Martwi mnie jej głupota. A Duff taki opiekuńczy, że ojej. Jakby był z Julie...ojej :D
    Jak było widać w moim poprzednim, krotkim, napisanym z anonima komentarzu, bardzo się zdenerwowałam...bardzo wkurwiłam, jak ten cały Josh tak perfidnie...ach! śmieć jebany! Ale tez Cam dała się łatwo podejść. Ale śmieć! Zamorduję go!
    Teraz do tego rozdziału...
    Czyli to jednak nie Loczek ruszył na ratunek, bo był zbyt najebany. To znowu nasz bohaterski Duff! Nie wiem czy to mówiłam, ale bardzo go lubię w Twoim opowiadaniu. Widać, jest taki troskliwy i troszczy się zarowno o Julie jak i teraz-co widać- o Camillie. Szkoda, że żadna tego nie docenia. Jakby Julie była z Duffem...:3
    Niemniej, powinna mu podziękowac za ratunek. Albo niech mu chociaż podziękuje potem.
    Wydaje mi się, że Duff czuł się gorzej. Slash praktycznie przez caly tamten wieczór był nawalony i nie pilnował Camillie, zostawił ją z właściwie obcym typem. Co by było gdyby Duff nie wrócił do Hellhouse...Co by to było, boję się myśleć.
    Duff, nie wkurzaj się na siebie, że nie wrociłeś pare minut wcześniej. W ogole jestem z Ciebie dumna! a Hudson będzie miał poważną rozmowę.
    Duff, ma rację. Axl po prostu niszczy Julie. Przecież ona zaraz będzie ćpunką...o ile już nie jest.
    Mam nadzieję, że zarówno z Camillie jak i Julie będzie dobrze. Ja jebie...niech ona nie będzie już z Axlem! Nie może!
    I mam pewną prośbę...
    W miarę możliwości, jakbyś w następnym rozdziale umieściła Stradlina to bym była szczęśliwa. I Berry. I za Stevenem też się stęskniłam!
    Weny i pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej jak cudownie że tak szybko :) rozdział świetny, życzę weny i w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie !!!!!! Czekam na wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże nie przychodziły mi powiadomienia o DWOCH nowych postach, nie mam pojęcia co się stało. Ale dowiedziałam się i mogłam przeczytać dwaXDDD
    Do rzeczy, rozdziały jak zwykle super! Urozmaicasz bardzo fabułę co jest mega ciekawe, bo nie dajesz bohaterom żyć! Przynajmniej mamy co czytacXD
    To co przytrafiło się Kamili jest jedną z najstraszniejszych rzeczy jakie mogą przytrafić się kobiecie. Naprawdę jej współczuję (chociaż jest postacią fikcyjną) i prawie się poplakalam czytając i wiedząc, ze dziewczyna czuje do siebie przez to wstręt! Zagralaś na emocjach max.
    Czy tylko mi się wydaje, że heroina jest jednym z największych syfow jakie powstały? Może i daje jakąś tam chwilę przyjemności, ale ile przy tym niszczy to chyba nie trzeba wspominać.
    Znając Ciebie jeszcze troszeczkę namotasz bohaterom, a później mam nadzieję chociaz trochę się ponaprawia!
    Weny życzę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedna Cam... Boże wiedziała, że tak będzie... Ale jeden plus jest taki, że Julie i Axl w końcu ruszyli dupy i nie siedzą w mieszkaniu ćpając. Mam tylko wrażenie, że Julie nie będzie w stanie zrezygnować z heroiny... (chociaż mam nadzieję, że tak nie będzie). Czekam na następny rozdział :D I ponownie duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak bardzo szkoda mi Cam...Kurde nawet nie wiem jak to napisać, ale jest po prostu biedna...Niby było już lepiej z Hudsonem a ten przerzucił się na coś innego i proszę. Wkurzył mnie przeogromnie. I do tego zachowuje się jak tchórz. Powinien się zachować jak facet, a nie baba. Wiadomo sprawa jest delikatna, a to jest jego dziewczyna. Kocha ją...No własnie, Hudson ty ją kochasz czy nie? Bo na jej miejscu to bym mocno w to powątpiewała. Duff też w tej sytuacji jakby ucierpiał...Ale nie dziwię mu się, że skłamał, no bo jakby miał powiedzieć to wszystko co zobaczył? No i pojawiła się też nasza parka...Rozumiem, czemu Duff tak bardzo się wkurwia i Julie chyba powinna go zrozumieć, bo on się tylko martwi i mu zależy, chociaż powinien już ostatecznie dopuścić do siebie myśl, że Julie po prostu będzie z rudym.
    Jestem z ciebie BAAARDZOOO DUMNA! I cieszę się, że wena wróciła- kurde nawet nie wiesz jak bardzo haha. Także mam nadzieję, że kolejny rozdział pojawi się równie szybko :) Czekam, czekam. Ten jak zawsze zajebisty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam całe opowiadanie raz po raz, ale komentuję po raz pierwszy. :")
    A więc, uwielbiam parę Julie + Axl, to chyba z mojej miłości do Rudego. :') Martwi mnie, że wciąga ją w narkotyki, ale kto inny jak nie on ją z nich wyciągnie? XD
    Ci do rozdziału, świetny jak zwykle, czekam na następny. ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze kobieto ja twoje 2 opowiadania przeczytalam w hmm..2 tygidnie..? Jakoś tak xd na prawde wciagnela mnie ta historia nie waz sie jej konczyc..! Twoje pomysly sa niewyczerpane bo rozdzialy wciaz zaskakuja jest akcja,jest milosc,fajne dialogi pisz !!! Ksiazke wydadza z twoim fanfikiem ;)

    OdpowiedzUsuń